1. Stabilirea contactului cu reprezentantul Companiei pe baza de feedback.
2. Recepţionarea unei consultaţii preventive şi a proiectului de contract.
3. Încheierea contractului de cumpărare-vânzare a producţiei.
• persoană fizică (buletin de identitate);
• persoană juridică (certificat de înregistrare a întreprinderii).
4. Expedierea facturii pentru achitare conform contractului.
5. Achitarea plăţii în acont (20% din suma contractului). Forma plăţii:
• în numerar – achitarea în casa întreprinderii în lei la cursul de schimb al BNM în ziua achitării;
• prin virament – transfer pe contul de decontare al întreprinderii în lei la cursul de schimb al BNM în ziua efectuării transferului.
6. Achitarea finală pentru producţie (conform contractului de cumpărare – vânzare).
7. Perfectarea documentelor (factura fiscală şi certificatul de calitate a producţiei).
8. Expedierea producţiei de la depozitul vânzătorului (cu mijlocul de transport al cumpărătorului).
9. Consultare din partea agronomului în procesul de plantare a puieţilor.